Passer au contenu

⭐⭐⭐⭐⭐1700+ tevreden klanten!

    FAQ

    Veelgestelde vragen

     

    Bestelling en levering

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten worden direct vanuit de leverancier naar jou verzonden, waardoor we opslag- en transportkosten besparen. Hierdoor kunnen we onze producten tegen lagere prijzen aanbieden en nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

    De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

    In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Als er vertraging optreedt, controleer dan de status van je bestelling via de Track & Trace link. Als je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

    Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

    Omdat we met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Ontbrekende items ontvang je doorgaans binnen 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Wij nemen de verzendkosten van de bestelling voor onze rekening. In sommige gevallen, wanneer we artikelen gratis weggeven ter promotie, rekenen we een kleine vergoeding van €6,95 om de kosten te dekken.

     

    Ruilen en retourneren

    Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

    Ja, je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retourneren.

    Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

    Als je niet tevreden bent, kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Producten dienen in originele staat, voorzien van labels en etiketten, geretourneerd te worden zonder gebruikssporen. Retourzendingen dienen voorzien te zijn van een Track & Trace code, waarbij de verzender verantwoordelijk is. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, staat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening. Klik hier om een retourformulier te downloaden.

     

    Track en Trace

    Waar vind ik mijn Track en Trace code?

    Je kunt je Track & Trace code vinden op onze Volg Je Bestelling pagina. Vul hier je e-mailadres en ordernummer in om je pakketje te volgen.

    De Track en Trace code geeft geen informatie, hoe kan dit?

    Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf, is de Track en Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.